Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro internetový nákup zboží.
E-shop je zaměřen převážně na prodej zdravotnických pomůcek určených pro podporu vlhkého hojení ran. Hlavním cílem je nabídnout zákazníkům produkty a služby, které jsou k dostání prostřednictvím našeho internetového obchodu. Pro co nejjednodušší orientaci je katalog tématicky rozdělen do několika kategorií a podkategorií dle skupin.
Nabízené produkty jsou automaticky provázány s aktuální skladovou nabídkou největších velkodistributorů léčiv a zdravotnických pomůcek v ČR. V případě, že požadovaný přípravek nenaleznete, jedná se o jeho momentální výpadek v dodávkách pro celou ČR. Všechny nabízené produkty jsou od renomovaných světových výrobců, schváleny Státním zdravotním ústavem a Ministerstvem zdravotnictví ČR.
Internetový obchod provozuje:
MM Pharma group s.r.o
Neumannova 1453/28
156 00 Praha 5
Tel./fax.
GSM: 602 241 468
e-mail:
IČ: 24131784
DIČ: CZ24131784
Odesláním objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost jeho objednání a akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím).
Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle zpráva o zaevidování jeho požadavku na jeho e-mailové adrese uvedené při vyplnění kontaktního formuláře. Při zaevidování objednávky se zákazníkovi automaticky přidělí číslo, které je nutné uvádět při komunikaci. Pokud se nezobrazí informace o zaevidování objednávky nebo nedorazí kopie objednávky, kontaktujte pracovníky internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky.
CENA ZBOŽÍ
Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách internetového obchodu jsou koncové včetně DPH.
Jsme plátci DPH. Avizované slevy jsou počítány z konečného součtu.
PLATEBNÍ PODMÍNKY, DODÁNÍ ZBOŽÍ
Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu prodejní ceny a právo stornovat objednávku. Musí však o tomto svém kroku zákazníka informovat e-mailem nebo telefonicky.
Vlastnické právo k objednanému zboží dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Jestliže však celá kupní cena byla zaplacena předem, přechází toto vlastnické právo na kupujícího až předáním a převzetím dodaného zboží.
Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:
- platba na dobírku - zboží je odesláno buď Českou poštou, nebo kurýrní službou PPL a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží
- platba předem bankovním převodem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet vedený u ČSOB. Číslo účtu: / 0300, jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Zboží bude expedováno, jakmile bude platba připsána na bankovní účet provozovatele, případně dle domluvy.
Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí přepravce. V případě osobního závozu zásilky pak prodávající. Pokud dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s přepravcem reklamační protokol.
Poštovné a balné objednávek:
K ceně zboží bude připočten manipulační poplatek (poštovné pro ČR + balné) dle způsobu doručení a celkové ceny a druhu nakoupených produktů, viz níže uvedená tabulka manipulačních poplatků.
Typ platby |
Způsob doručení |
Manipulační poplatek vč. DPH (poštovné a balné) |
Dopravné a balné zdarma |
Osobní předání objednávky do 30km a nákupu nad 650 Kč |
zdarma |
Platba na dobírku |
Česká pošta cenný balík |
150,00Kč |
Kurýrní služba PPL |
119,- Kč |
|
Platba předem bankovním převodem |
Česká pošta |
150 Kč |
Kurýrní služba PPL |
119,- Kč |
-
Poštovné a balné je zdarma u objednávek nad 2000Kč zasílaných Českou poštou po celé ČR.
-
Poštovné a balné je zdarma u objednávek nad 1500Kč zasílaných kurýrní službou PPL po celé ČR.
-
Zboží zasíláme po území České republiky.
-
Dodání mimo Českou republiku řešíme individuálně.
Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky. V případě, že je zboží na skladě, zavazuje se prodávající zboží vyexpedovat nebo předat dopravci do následujícího pracovního dne. Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek bude zasláno následující pracovní den. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo prodejce nezaručí vyexpedování do 3. pracovních dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín expedice. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.
V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím této internetové nabídky, má kupující právo vrátit bez udání důvodu celou zásilku nebo i její část do 20 dnů po obdržení nákupu (dle §53 odst.6 Obč. zák č. 40/1964Sb. maximálně 14 dnů).
Podmínky vrácení peněz
-
Zboží musí být naprosto neporušené, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. V žádném případě nesmí být balení otevřeno!
-
Kupující musí odeslat zásilku do 20 dnů od obdržení zásilky.
-
Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
-
Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a dobírkové. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato!
-
Zboží zašlete na adresu internetového obchodu.
V zásilce odešlete informace o adrese pro vrácení peněz, popř. uveďte číslo účtu, datum, důvod vrácení a podpis. Po splnění výše uvedených podmínek, zašleme sumu složenkou nebo na Váš účet nejpozději do 10 pracovních dnů po převzetí zboží.
Na veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.
Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Dále by měl obsahovat prohlášení, že s výrobkem nebylo manipulováno jinak, než jak je uvedeno v návodu k výrobku. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli kontaktovat a informovat o stavu reklamace.
Při uplatnění reklamace je nutné doložit:
-
doklad o nákupu zboží (případně kopie)
-
záruční list (pokud byl vystaven)
-
reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady
Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.
Opravené zboží bude kupujícímu zasláno (poštou nebo spediční firmou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.