Zde uvedené obchodní podmínky jsou platné pro internetový nákup zboží.

E-shop je zaměřen převážně na prodej zdravotnických pomůcek určených pro podporu vlhkého hojení ran. Hlavním cílem je nabídnout zákazníkům produkty a služby, které jsou k dostání prostřednictvím našeho internetového obchodu. Pro co nejjednodušší orientaci je katalog tématicky rozdělen do několika kategorií a podkategorií dle skupin.

Nabízené produkty jsou automaticky provázány s aktuální skladovou nabídkou největších velkodistributorů léčiv a zdravotnických pomůcek v ČR. V případě, že požadovaný přípravek nenaleznete, jedná se o jeho momentální výpadek v dodávkách pro celou ČR. Všechny nabízené produkty jsou od renomovaných světových výrobců, schváleny Státním zdravotním ústavem a Ministerstvem zdravotnictví ČR.

PROVOZOVATEL

Internetový obchod provozuje:

MM Pharma group s.r.o
Neumannova 1453/28
156 00 Praha 5

Tel./fax.
GSM: 602 241 468
e-mail:

IČ: 24131784
DIČ: CZ24131784

OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ

Odesláním objednávky vybraného zboží kupující potvrzuje závaznost jeho objednání a akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím).

Po odeslání objednávky se zákazníkovi automaticky odešle zpráva o zaevidování jeho požadavku na jeho e-mailové adrese uvedené při vyplnění kontaktního formuláře. Při zaevidování objednávky se zákazníkovi automaticky přidělí číslo, které je nutné uvádět při komunikaci. Pokud se nezobrazí informace o zaevidování objednávky nebo nedorazí kopie objednávky, kontaktujte pracovníky internetového obchodu e-mailem nebo telefonicky.

CENA ZBOŽÍ

Veškeré ceny produktů uvedených na stránkách internetového obchodu jsou koncové včetně DPH.

Jsme plátci DPH. Avizované slevy jsou počítány z konečného součtu.

PLATEBNÍ PODMÍNKY, DODÁNÍ ZBOŽÍ

Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu prodejní ceny a právo stornovat objednávku. Musí však o tomto svém kroku zákazníka informovat e-mailem nebo telefonicky.

Vlastnické právo k objednanému zboží dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Jestliže však celá kupní cena byla zaplacena předem, přechází toto vlastnické právo na kupujícího až předáním a převzetím dodaného zboží.

Objednané zboží je možné zaplatit těmito způsoby:

  • platba na dobírku - zboží je odesláno buď Českou poštou, nebo kurýrní službou PPL a peníze jsou inkasovány dopravcem při předání zboží
  • platba předem bankovním převodem na účet - platbu za zboží je možné poslat převodem na náš účet vedený u ČSOB. Číslo účtu: / 0300, jako variabilní symbol se uvede číslo objednávky (získáte v potvrzovacím e-mailu). Zboží bude expedováno, jakmile bude platba připsána na bankovní účet provozovatele, případně dle domluvy.

Odesílané zboží je pojištěné a za jeho stav ručí přepravce. V případě osobního závozu zásilky pak prodávající. Pokud dorazí zásilka viditelně poškozená, zboží nepřebírejte a sepište s přepravcem reklamační protokol.

Poštovné a balné objednávek:

K ceně zboží bude připočten manipulační poplatek (poštovné pro ČR + balné) dle způsobu doručení a celkové ceny a druhu nakoupených produktů, viz níže uvedená tabulka manipulačních poplatků.

Typ platby

Způsob doručení

Manipulační poplatek vč. DPH (poštovné a balné)

Dopravné a balné zdarma

Osobní předání objednávky do 30km a nákupu nad 650 Kč

zdarma

Platba na dobírku

Česká pošta cenný balík

150,00Kč

Kurýrní služba PPL

119,- Kč

Platba předem bankovním převodem

Česká pošta

150 Kč

Kurýrní služba PPL

119,- Kč

  • Poštovné a balné je zdarma u objednávek nad 2000Kč zasílaných Českou poštou po celé ČR.

  • Poštovné a balné je zdarma u objednávek nad 1500Kč zasílaných kurýrní službou PPL po celé ČR.

  • Zboží zasíláme po území České republiky.

  • Dodání mimo Českou republiku řešíme individuálně.

DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky. V případě, že je zboží na skladě, zavazuje se prodávající zboží vyexpedovat nebo předat dopravci do následujícího pracovního dne. Zboží objednané v sobotu, neděli nebo ve svátek bude zasláno následující pracovní den. V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo prodejce nezaručí vyexpedování do 3. pracovních dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín expedice. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V případě, že kupní smlouva je uzavřena prostřednictvím této internetové nabídky, má kupující právo vrátit bez udání důvodu celou zásilku nebo i její část do 20 dnů po obdržení nákupu (dle §53 odst.6 Obč. zák č. 40/1964Sb. maximálně 14 dnů).

Podmínky vrácení peněz

  • Zboží musí být naprosto neporušené, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. V žádném případě nesmí být balení otevřeno!

  • Kupující musí odeslat zásilku do 20 dnů od obdržení zásilky.

  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.

  • Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a dobírkové. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato!

  • Zboží zašlete na adresu internetového obchodu.

V zásilce odešlete informace o adrese pro vrácení peněz, popř. uveďte číslo účtu, datum, důvod vrácení a podpis. Po splnění výše uvedených podmínek, zašleme sumu složenkou nebo na Váš účet nejpozději do 10 pracovních dnů po převzetí zboží.

REKLAMACE A ZÁRUČNÍ DOBA

Na veškeré zboží nabízené prostřednictvím těchto stránek je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce.

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na adresu provozovny a do zásilky přibalit reklamační list. Reklamační list musí obsahovat Vaše údaje, popis zboží, popis závady, datum a Váš podpis. Dále by měl obsahovat prohlášení, že s výrobkem nebylo manipulováno jinak, než jak je uvedeno v návodu k výrobku. Uvádějte, prosím, Vaše telefonní číslo nebo e-mail, abychom Vás mohli kontaktovat a informovat o stavu reklamace.

Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

  • doklad o nákupu zboží (případně kopie)

  • záruční list (pokud byl vystaven)

  • reklamační list, kde jsou uvedené Vaše kontaktní údaje a popis závady

Zboží musí být vráceno včetně veškerého dodaného příslušenství, které bylo v balení u výrobku, nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu.

Opravené zboží bude kupujícímu zasláno (poštou nebo spediční firmou) nebo po telefonické dohodě je možné zboží osobně vyzvednout.